Fuck :'( vågar jag?

vågar jag publicera min text? :'(
 
Tror nog allt bara blir värre...behöver hjälp men ingen hjälp finns, eller kanske inte vågar be om hjälp! Jag vet inte, e inte modig nog, sitter istl för mig själv o övertalat mig "de är klarar du! jag vet du klarar en dag till" men gör jag verkligen de? Om jag försöker slutar dagen endå med att jag sitter på samma plats i mitt rum o mår piss! Vad har jag gjort för allt ska bli så här dåligt? Allt var så bra när man var liten o inga bekymer nästan! Känner mig dålig svag o orkar inte mer av detta snart! Kan kämpa för ingen ska märka något, o tycks lyckas för ingen säger eller frågar något? Eller vågar ingen! Kanske e en hjärtlös typ för alla.. men ingen säger något o dom som säger något är bara de negativa som jag hör o tar åt mig känner mig kränkt nedtryckt o alla fortsätter hacka på mig. Men jag vet inte vad folk ser mig som? Jag ser mig i spegeln o ser en tjej som bryter ihop när ingen ser. Ljuger för mina vänner, för min familj för alla. Finns dom jag gillar för dom förstör jag bara o blir bara bråk, känslor e kalla o still i mitt huvud, känner mig elak som inte kan prata om dom känner mig dum, idiotisk. En person man inte kan lita på för jag inte vill berätta mina känslor! Finns känslor!<3 men dom ligger i en låst del av mig som jag inte vågar ta ut o berätta slutar alltid med en negativ o depp slut, bryter ihop mer o de klarar jag inte! Vill inte va hon som tänker "jag orkar inte idag jag fortsätter sova" dag för dag... men vad skulle hända om jag berätta för dig? Skulle allt ändas bli bra? Eller bara bli värre? Men vågar inte ta någon chans så istl sitter jag här igen o vet inet vad jag ska säga till någon! Men endå så ger jag mig styrka o tänker "de här klarar du! jag vet du klarar en dag till" även om jag vet de är en lögn någon dag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan

jag finns och ställer upp jämt du är en fantastisk person, du har ju allt, bara för att det finns idioter som trycker ner dig, betyder inte det att du är dålig, jag tycker du är en helt fantastisk tjej, du kan säga allt till mig jag finns vid din sida jämt kommer alltid finnas för dig <3

2012-10-17 @ 00:49:47
Postat av: Johan

du är en helt fantastisk tjej, du gör inge fel. du kan inte hjälpa att det finns idioter som trycker ner dig, du är värld all lycka i världen, jag kommer alltid finnas och ställa upp för dig. du kan prata med mig när som helst <3

2012-10-17 @ 00:50:37
Postat av: Johanna

Finns alltid om du vill snacka! Hoppas du vet de gumman :D

2012-10-17 @ 16:02:58
URL: http://Johannatolppanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0