Fuckin jäkla polare man har! Som ja älskar...

Looooooooool hitta en gammal bild från förra året ja tog :P
 
Ahmmeeeen tjaaa!! Nu ska jag av duktig o berätta ngt som jag lovat andra att jag skulle göra ist för att bara länka saker =]
Hehehe ikväll drar man på bilträff med polare fast ena kan ha brytit handen så måste vänta :/ Seg du får krya dig min kära vän! <3 Hehehe ehmm jaa inget mer o berätta, ni får leva med att jag inte skriver elr ngt skit varje dag som alla andra JÄKLA bloggare som gör typ 30 varje dag xD Hahaha..... så då var de här inlägget med att berätta något slut :D så ha de bra :* (för dom som läser detta xD )'
 
 
 
Bra låt o kanske bara jag men fatta jag handligen rätt så e den väldigt fin!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag läser din blogg älskling!! :D saknar dig.. :(

Svar: saknar dig med :(
orremark.blogg.se

2012-10-15 @ 23:08:47
URL: http://Johannatolppanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0