Tjaa FAN va ett tag sen! ;)

 
Men TJA!!! Jo jag vet va fan ett bra tag sen jag verkligen gjortde en av dom här riktiga inläggen då man faktigst skriver något! HAHA! Och jag lovade att försöka skriva så ofta jag kunde men blev inte heller av pepole! xD 
Men kan ju nämna snabbt några av dom sakerna jag har gjort men inet så mycket annars blir det väl bara ett sånt här låååååååångt inlägg som man inte orkar läsaaa! O_o 
 
Jupp året 2012 försvan och det han bli 2013! Jag fira nyår va ute och söp en del haha ;) 
Vart drama här i delen av Sthlm som jag inte pallar dra upp! 
Jag har tränat sattasat på gymnastiken, men dock i Tisdag så faila jag lite fick blackout och landa lite fel åkte ambulans in till sjukan och allt men fick komma hem lite stel nu vet inte när jag får träna igen men ska fixa det! :D
Jag har oxå besökt min gamla skola med Emma vi hemsökte lite där och störde lite men va trevligt :D <3
 
Men nu är jag hemma och tar det lungt med min rygg och nacke så får se vad jag ska göra nu! Men kommer nog på något kommer säkerligen gör något mer inlägg fan! :] 
 
MEEEEEEEE AND EEEEEEEEEEEEEEMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0